zaterdag 4 april 2015

Winnaar Maart Challenge # 3

Hoi Egel Fans,

We hebben weer een top 3 samengesteld
van alle deelnemers van de maart challenge.

We hebben weer heel  veel inzendingen binnen gekregen,
waarvoor onze hartelijke dank. Wij als team hadden het
moeilijk om daar winnaars uit te kiezen,
maar het is ons toch gelukt.

We willen iedereen bedanken voor alle mooie inzendingen
en ook alle kaartjes waar een egel op verwerkt was,
dat was onze extra optie, waar een extra prijs aan vast zit.


De top 3, samengesteld uit alle inzendingen:

1.  Frosien (154)

2.  Jeanet (104)

3.  Gerie (61)

Gefeliciteerd Frosien,
je hebt deze mal van Nellie Snellen gewonnen !


De extra winnaar, die als extra optie een egel op haar kaart heeft verwerkt is:

Marlies (65)

Gefeliciteerd ! Jij hebt deze mal van Nellie Snellen gewonnen !


Willen jullie even een mailtje sturen met je adres gegevens naar
hobbywinkeldeegel@gmail.com.

De winnaars mogen de winnaarsbadge
meenemen die bovenaan in dit bericht staat.

En als je in de top 3 zit, mag je deze badge meenemen:


Iedereen bedankt voor je deelname,
en graag tot ziens bij onze April Challenge # 4

Groetjes van Team De Egel


11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames met jullie prachtige creaties!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grote eer om mijn kaart in de top 3 te zien staan uit zoveel inzendingen!
    en neem de top 3 badge graag mee!
    Frosien en Marlies Gefeliciteerd met jullie prachtige kaart en mooie prijs!
    en Jeanet met je tweede plaats in de top 3
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte proficiat voor de terechte WINNAARS!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat leuk dat ik een van de winnaars ben en een super mooie mal heb gewonnen! Ik ben er erg blij mee en zeer vereerd. Dank jullie wel.
    Frosien, Jeanet en Gerie ook gefeliciteerd met jullie top drie notering en Frosien ook nog met je prijs.
    Hele fijne Paasdagen. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo dames, wat leuk, ik heb een prijs bij jullie gewonnen, bedankt, maar helaas, wat ik ook probeer, ik kan geen adresgegevens doorsturen via de gmail.com adres. Ik heb nu mijn adres via de contact formulier van de Egel doorgegeven, misschien komt het dan alsnog goed. Vwerder heb ik alles bijgewerkt hoor op mijn blog... Ik hoor nog wel van jullie, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, ik zie net dat ik in jullie top 3 ben gekozen, super leuk! Bedankt!!!
    Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, ik zie net dat ik in jullie top 3 ben gekozen, super leuk! Bedankt!!!
    Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd aan de winnaars van de maart challenge.....Prachtige kaartjes waren het....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd dames met jullie prachtige winnende kaarten
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd allemaal!!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/