zaterdag 5 mei 2018

Mei challenge # 57

Hoiiii Egel fans !

We zijn alweer beland aan onze 57e challenge ! Deze challenge duurt t/m zaterdag 19 mei 2018 20.00 uur. Je mag weer met 3 kaarten mee doen. Alle regels vind je rechts in de zijbalk. Mail ons je kaart als je geen blog hebt.
Heb je wel Facebook, dan mag je in onze openbare Egel groep ook je kaart plaatsen en erbij zetten dat je aan deze challenge mee doet.
Onze 57e challenge heeft het thema:
‘Sketch mét thema MARITIEM’
Sketch with theme: Maritime
Sketch mit Thema: Maritime
LET OP:
Maak dus ook echt gebruik van het thema maritiem samen met de sketch !

Zorg ook dat het ovaal gebruikt wordt en geen vierkant plaatje.

De prijs die je kunt winnen is dit te gekke nieuwe haakpakket Funny Hortensia.
Deze set bestaat uit garen, vulling, accessoires en patroon - geen haaknaald.
Deze prijs wordt gesponsord door Hobbywinkel De Egel.

De kaarten van ons Design Team:
Marja:
Jacqueline:
Miranda:
GerJanne:
Klik op de namen om op onze eigen blogs te komen en eventueel een reactie achter te laten.

Je kunt meedoen t/m zaterdag 19 mei 2018 om 20.00 uur.

Op zondag 20 mei 2018 zal de nieuwe Challenge hier verschijnen.

Heel veel creativiteit gewenst en veel succes met de challenge !

Groetjes van Design Team De Egel.

Neem onderstaand logo mee voor op je eigen blog:


4 opmerkingen:

  1. Superleuke challenge met mooie voorbeeldkaarten, en wat een mooie prijs! Ik ga proberen mee te doen hoor!
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige maritieme voorbeelden! Ook ik ben in maritieme sferen geraakt en mijn kaartje geplaatst. En wat een leuke prijs, haha, mocht ik 'm winnen dan ben ik 'bang' dat ik er nog een hobby bij krijg! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie inzendingen allemaal!! Was wel een uitdaging deze voor me :)

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/